Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel VIVARO B Autobus (X82) 1.6 CDTI (06) (2019.01-???) 121km » DFO1700 daco
wybrany samochód: 
Opel Vivaro B Autobus (x82) 1.6 Cdti (06) (2019.01-???) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO1700 DACO

17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO1700

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]118
średnica zewnętrzna [mm]62,5
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica wewnętrzna 1 [mm]30,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]30,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO1700 DACO

numery OEM:
CHRYSLER      05069083AA
CHRYSLER      05069083AD
CHRYSLER      05072720AA
CHRYSLER      5072720AA
FIAT      K5072720AA
HYUNDAI      26316-27000
HYUNDAI      26320-27000
HYUNDAI      26320-27001
KIA      26320-27001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO1700 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO1700 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO