Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF, CL) 2.0 i (CG9) (1998.10-2001.01) 147km » DFO2310 daco
wybrany samochód: 
Honda Accord Vi (ck, Cg, Ch, Cf, Cl) 2.0 I (cg9) (1998.10-2001.01) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO2310 DACO

17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO2310

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]115
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm]65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]31,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]31,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO2310 DACO

numery OEM:
CHRYSLER      68091826AA
CHRYSLER      68091827AA
FIAT      K68091826AA
FIAT      K68091827AA
MERCEDES-BENZ      112 184 04 25
MERCEDES-BENZ      651 180 00 09
MERCEDES-BENZ      651 180 01 09
MERCEDES-BENZ      651 180 03 09
MERCEDES-BENZ      651 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 112 184 04 25
MERCEDES-BENZ      A 651 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 651 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 651 180 03 09
MERCEDES-BENZ      A 651 184 00 25
NISSAN      15209-HG00A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO2310 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO2310 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO