Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco S-WAY AT190S34FP CNG+LNG (2019-???) 340km » DFO2400 daco
wybrany samochód: 
Iveco S-way At190s34fp Cng+lng (2019-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO2400 DACO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO2400

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]88
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]78
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]70
Średnica wewnętrzna 2 [mm]63

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO2400 DACO

numery OEM:
BMW      11 42 7 791 059
DAF      061 1049
DAF      0661049
DAF      611 049
DAF      661049
DAIHATSU      15600-25010
DAIHATSU      15600-87104
DAIHATSU      15600-87307
DAIHATSU      15601-87307
DAIHATSU      15601-87705
DAIHATSU      40111-834
FIAT      59030255
FIAT      74434793
FIAT      74434794
FIAT      74446335
IVECO      116 1934
IVECO      117 3482
IVECO      190 2136
TOYOTA      04152-03002
TOYOTA      04152-64010
TOYOTA      08922-02011
TOYOTA      15600-25010
TOYOTA      15600-25010-83
TOYOTA      15601-25010
TOYOTA      15601-76009
TOYOTA      15601-76009-71
TOYOTA      15601-78001
TOYOTA      15601-78001-71
TOYOTA      15601-96006
TOYOTA      40150-30370-71
TOYOTA      90915-03002
TOYOTA      90915-03005
TOYOTA      90915-20001
TOYOTA      90915-20002
TOYOTA      90915-20003
TOYOTA      90915-20004
TOYOTA      90915-33021
TOYOTA      90915-40001
TOYOTA      90915-TB001
TOYOTA      90915-TB001-00
TOYOTA      90915-YZZG1
TOYOTA      90915-YZZJ3
TOYOTA      90915-YZZJ4
VOLVO      3840525
VAG      J90 915 200 01
VAG      J90 915 200 03
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO2400 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO2400 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO