Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.8 GL Diesel (C14A) (1986.09-1988.04) 60km » DFO2713 daco
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.8 Gl Diesel (c14a) (1986.09-1988.04) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO2713 DACO

14.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO2713

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]91,5
średnica zewnętrzna [mm]91
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica wewnętrzna 1 [mm]33,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]33,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO2713 DACO

numery OEM:
NISSAN      15209-00QAA
OPEL      4415941
OPEL      4506039
RENAULT      77 00 109 402
RENAULT      77 01 472 321
RENAULT      77 01 479 124
RENAULT      82 00 004 835
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO2713 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO2713 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.