Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A4 B5 (8D2) 1.8 (1995.04-2000.11) 115km » DFO3000 daco
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 1.8 (1995.04-2000.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO3000 DACO

DFO3000 Filtr oleju DACO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO3000

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]65
Wymiar gwintuM 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]76,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]69,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN4260646552486

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO3000 DACO

numery OEM:
FIAT      46337528
FIAT      68439517AA
MERCEDES-BENZ      281 180 03 10
MERCEDES-BENZ      A 281 180 03 10
NISSAN      15208-00Q0D
NISSAN      15208-00Q0G
NISSAN      15208-00QAF
NISSAN      15208-AW300
OPEL      4415442
OPEL      4434962
RENAULT      82 00 274 858
RENAULT      82 00 768 927
RENAULT      82 00 867 980
RENAULT      86 71 002 274
RENAULT      86 71 017 369
SUZUKI      16510-67JG0
SUZUKI      16510-67JG0-000
SUZUKI      16510-84A10
SUZUKI      16510-84A10-000
SUZUKI      16510-84A11
SUZUKI      16510-84A11-000
SUZUKI      16510-84A12
SUZUKI      16510-84A12-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO3000 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO3000 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO