Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » DFO3003 daco

Filtr oleju DFO3003 DACO

10.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO3003

producent:

DACO

Wysokość [mm] 87
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 52
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO3003 DACO

Filtr oleju DFO3003 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Filtr oleju DFO3003 producenta DACO

RENAULT

7700126705, 7701206705, 8200025862, 8200042833

numery OEM:
RENAULT      77 00 126 705
RENAULT      77 01 206 705
RENAULT      82 00 025 862
RENAULT      82 00 042 833
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO3003 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO3003 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.