Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco EUROCARGO V 140E.21FP (2015-???) 207km » DFO3004 daco
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 140e.21fp (2015-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO3004 DACO

26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO3004

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]89
Wymiar gwintuM 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]88
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]70
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO3004 DACO

numery OEM:
NISSAN      15208-00Q0M
NISSAN      15208-00Q0N
RENAULT      82 00 552 603
RENAULT      82 00 893 554
RENAULT      82 01 059 775
SUZUKI      16510-00KA1
SUZUKI      16510-00KA1-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO3004 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO3004 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO