Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi PROUDIA/DIGNITY (S4_A, S3_A) 4.5 (S33A, S43A) (1999.10-2001.05) 280km » DFO3400 daco
wybrany samochód: 
Mitsubishi Proudia/dignity (s4_a, S3_a) 4.5 (s33a, S43a) (1999.10-2001.05) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO3400 DACO

DFO3400 Filtr oleju DACO
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO3400

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]94
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]75
Średnica wewnętrzna 1 [mm]71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]63
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN4260646552455

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO3400 DACO

numery OEM:
VAG      030 115 561 AA
VAG      030 115 561 AB
VAG      030 115 561 AD
VAG      030 115 561 AN
VAG      030 115 561 F
VAG      030 115 561 K
VAG      030 115 561 L
VAG      030 115 561 P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO3400 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO3400 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO