Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel ASCONA C (J82) 1.8 i (F11, M11, F68, M68) (1982.09-1986.08) 115km » DFO3902 daco
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 1.8 I (f11, M11, F68, M68) (1982.09-1986.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju DFO3902 DACO

11.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DFO3902

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]56,5
średnica zewnętrzna [mm]60
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica wewnętrzna 1 [mm]28
Średnica wewnętrzna 2 [mm]28

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju DFO3902 DACO

numery OEM:
DAIHATSU      04152-B1010
DAIHATSU      04152-B1010-000
SUBARU      04152-B1010
TOYOTA      04152-37010
TOYOTA      04152-B1010
TOYOTA      04152-YZZA6
LOTUS      A120E7102S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju DFO3902 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju DFO3902 DACO:

Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DACO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.