Długość przewodu [mm] | 475 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda ES21155- DELPHI
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
04E906262BF
04E906262BF
04E906262BF
04E906262BF
AUDI | 04E906262BF | |
SEAT | 04E906262BF | |
SKODA | 04E906262BF | |
VOLKSWAGEN | 04E906262BF |
Zastosowanie Sonda lambda ES21155- DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda ES21155- DELPHI:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.