Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10 x 1.00 |
nr EAN | 5050100178296 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa HDS374 DELPHI
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
059963319, 059963319A, 059963319H
059963319, 059963319A, 059963319H
059963319, 059963319A, 059963319H
AUDI | 059 963 319 | |
AUDI | 059 963 319 A | |
AUDI | 059 963 319 H | |
SKODA | 059 963 319 | |
SKODA | 059 963 319 A | |
SKODA | 059 963 319 H | |
VAUXHALL | 88900717 | |
VOLKSWAGEN | 059 963 319 | |
VOLKSWAGEN | 059 963 319 A | |
VOLKSWAGEN | 059 963 319 H |
Zastosowanie Świeca żarowa HDS374 DELPHI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.