Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 4187 ngk

Świeca żarowa, D-Power 4187 NGK

4187 Świeca żarowa, D-Power NGK
ngk 4187
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

D-Power 31, DP31, Y-501U

numer części:

4187

producent:

NGK

Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa metalowa
Napięcie [V] 11,0
Natężenie prądu [A] 5,0
Opór [Ohm] 1,4
Długość całkowita [mm] 128,0
Głębokość zabudowy [mm] 34,5
Wymiar gwintu M10 x 1,0
Moment dokręcenia [Nm] 17
Rozmiar klucza 10 mm
Technika połączeń PIN
nr EAN 087295141878

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 4187 NGK

Świeca żarowa pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, A8 D3, ALLROAD C5; SKODA ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.2D-4.0D 01.97-05.15
numery OEM:
AUDI      059 963 319 A
SEAT      059 963 319 A
SKODA      059 963 319 A
VOLKSWAGEN      059 963 319 A
LAMBORGHINI      059 963 319 A
BENTLEY      059 963 319 A

Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 4187 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 4187 NGK:

2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Zakup 6943 ngk polecony przez mojego serwisanta
2021-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-30
 5/5
Błędy waucie zniknęły, świece działają idealnie.
2019-09-04
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.