
| Napięcie [V] | 4,4 |
| Zbieżność stożka | 93 |
| Wymiar gwintu | M9x1.0 |
| Opór [Ohm] | 0,4 |
| Długość całkowita [mm] | 119 |
| Rozmiar klucza | 9 |
| Masa [g] | 23,4 |
| nr EAN | 8717613053799 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-621 DENSO
| ALFA ROMEO | 55210051 | |
| FIAT | 55210051 | |
| FORD | 1724842 | |
| FORD | BS516M090AA | |
| LANCIA | 55210051 | |
| OPEL | 1214090 | |
| OPEL | 1826357 | |
| SUZUKI | 18550-68L10 | |
| SUZUKI | 18550-M68L10 | |
| VAUXHALL | 55210051 | |
| VAUXHALL | 55564219 | |
| CHEVROLET | 55664219 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-621 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-621 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.