Napięcie [V] | 11 |
Zbieżność stożka | 63 |
Wymiar gwintu | M12x1.25 |
Opór [Ohm] | 0,5 |
Długość całkowita [mm] | 75,5 |
Rozmiar klucza | 12 |
Masa [g] | 26 |
nr EAN | 8717613053935 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-628 DENSO
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
N10302101, N10302102
N10302101, N10302102
N10302101, N10302102
N10302101, N10302102
AUDI | N10302101 | |
AUDI | N10302102 | |
SEAT | N10302101 | |
SEAT | N10302102 | |
SKODA | N10302101 | |
SKODA | N10302102 | |
VOLVO | 1275580 | |
VOLVO | 32017060 | |
VOLKSWAGEN | N10302101 | |
VOLKSWAGEN | N10302102 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-628 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-628 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.