Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot 504 coupe 2.7 (1977.10-1984.08) 144km » 711520081 dri
wybrany samochód: 
Peugeot 504 Coupe 2.7 (1977.10-1984.08) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekładnia kierownicza peugeot citroen fiat 711520081 DRI

711520081 przekładnia kierownicza peugeot citroen fiat DRI
854.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

711520081

producent:

DRI

Przekładnia hydrauliczna z drążkami / PEUGEOT 806 (221) 06/94-08/02 - FIAT SCUDO nadw. zamkn. (220L) 02/96- SCUDO Combinato (220P) 02/96- ULYSSE (220) 06/94-08/02 - CITROEN EVASION (22, U6) 06/94-07/02 JUM
hydrauliczny
Ograniczenia producenta : MANDO
Długość [mm] : 1210

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekładnia kierownicza peugeot citroen fiat 711520081 DRI

Koszt kaucji: 793.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekładnia kierownicza peugeot citroen fiat 711520081 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.