Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz SL (R129) 320 (129.064) (1998.05-2001.10) 224km » 711520666 dri
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sl (r129) 320 (129.064) (1998.05-2001.10) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekŁadnia kierownicza audi a4 00- 711520666 DRI

711520666 przekŁadnia kierownicza audi a4 00- DRI
1,078.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

711520666

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711520666
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA AUDI A4 00-
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna bez drążków / AUDI A4 -04 DO NR 8E-5-400 000
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 648,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 8E1422052R
    • Numer dostawcy: 711520666
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
    • Ograniczenia producenta : Sensor not supplied
    • Długość całkowita [mm] : 1040
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
    • Ciężar netto [kg] : 8,01

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza audi a4 00- 711520666 DRI

Koszt kaucji: 797.04 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      8E1422052R
AUDI      8E1422052S
AUDI      8E1422052SX
AUDI      8E1422053G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza audi a4 00- 711520666 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI