Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 711520734 dri

przekŁadnia kierownicza audi a3, vw golf 91- 711520734 DRI

711520734 przekŁadnia kierownicza audi a3, vw golf 91- DRI
873.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

711520734

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711520734
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA AUDI A3, VW GOLF 91-
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna z drążkami / AUDI A3, OCTAVIA, GOLF IV do numeru nadwozia 8L-W-050422
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 637,50
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 1H1422061D
    • Numer dostawcy: 711520734
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Długość [mm] : 1310
    • Ciężar netto [kg] : 6,6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza audi a3, vw golf 91- 711520734 DRI

Koszt kaucji: 793.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

przekŁadnia kierownicza audi a3, vw golf 91- 711520734 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE przekŁadnia kierownicza audi a3, vw golf 91- 711520734 producenta DRI

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza audi a3, vw golf 91- 711520734 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI