Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 711521185 dri

przekŁadnia kierownicza volvo xc90 02- 711521185 DRI

711521185 przekŁadnia kierownicza volvo xc90 02- DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

711521185

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711521185
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VOLVO XC90 02-
  • Opis
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA VOLVO XC90 02-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 700,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Numer dostawcy: 711521185
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
    • Ograniczenia producenta : Push-in ports
    • Długość całkowita [mm] : 1120
    • Ciężar netto [kg] : 8,42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza volvo xc90 02- 711521185 DRI

Koszt kaucji: 861.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
VOLVO      30764339
VOLVO      36000133
VOLVO      36000781
VOLVO      36050014
VOLVO      8603210
VOLVO      8603558
VOLVO      8603644
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza volvo xc90 02- 711521185 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI