Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Nissan ECO-T 135.75 (1997-2000) 136km » 711521322 dri
wybrany samochód: 
Nissan Eco-t 135.75 (1997-2000) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekŁadnia kierownicza opel movano 10- 711521322 DRI

711521322 przekŁadnia kierownicza opel movano 10- DRI
1,370.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

711521322

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711521322
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL MOVANO 10-
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna z drążkami / OPEL Movano 2010-, NISSAN NV400 2011-, RENAULT MASTER 2010-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 900,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 8200660176
    • Numer dostawcy: 711521322
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Ciężar netto [kg] : 10,05

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza opel movano 10- 711521322 DRI

Koszt kaucji: 1,107.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      4406034
OPEL      4420081
OPEL      93167673
OPEL      95509135
RENAULT      8200660176
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza opel movano 10- 711521322 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI