Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mazda 626 II (GC) 2.0 D (1982.11-1985.07) 64km » 715520005 dri
wybrany samochód: 
Mazda 626 Ii (gc) 2.0 D (1982.11-1985.07) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pompa wspomagania audi 715520005 DRI

715520005 pompa wspomagania audi DRI
358.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

715520005

producent:

DRI

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 06/86-10/91 80 (8C, B4) 09/91-12/94
Ograniczenia producenta : ZF
Ilość żeber : 1
Koło pasowe o śr. [mm] : 130
Ilość połączeń : 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania audi 715520005 DRI

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie pompa wspomagania audi 715520005 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI