Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 715520864 dri

pompa wspomagania mercedes w204 07-, w211 02- 715520864 DRI

715520864 pompa wspomagania mercedes w204 07-, w211 02- DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

715520864

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 715520864
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES W204 07-, W211 02-
  • Opis
    • POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES W204 07-, W211 02-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 350,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: A0034664301
    • Numer dostawcy: 715520864
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ciśnienie [bar] : 120
    • Ilość żeber : 6
    • Koło pasowe o śr. [mm] : 138
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
    • Ciężar netto [kg] : 2,19

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania mercedes w204 07-, w211 02- 715520864 DRI

Koszt kaucji: 430.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0034664001
MERCEDES-BENZ      0034664101
MERCEDES-BENZ      A0034664001
MERCEDES-BENZ      A0034664101
MERCEDES-BENZ      A0034664301

Zastosowanie pompa wspomagania mercedes w204 07-, w211 02- 715520864 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI