Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Subaru LEGACY I (BC) 1800 (BC2) (1989.01-1993.12) 103km » DRM0125 dr.motor
wybrany samochód: 
Subaru Legacy I (bc) 1800 (bc2) (1989.01-1993.12) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczekla kolektora ssącego renault, nissan DRM0125 DR.MOTOR

DRM0125 uszczekla kolektora ssącego renault, nissan DR.MOTOR
11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DRM0125

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0125
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw uszczelek, głowica cylindra
Nazwa: USZCZEKLA KOLEKTORA SSĄCEGO RENAULT, NISSAN
Opis: RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1998 145 197 2006.02 - , RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1998 148 200 2008.09 - , NISSAN PRIMASTAR Autobus (X83) 1995 84 114 2006.09 - , NISSAN PRIMASTAR Autobus (X83) 1998 88 120 2001.03 - , NISSAN PRIMASTAR nadwozie pełne (X83) 1995 84 114 2006.09 -
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200052311
Numer dostawcy: DRM0125

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczekla kolektora ssącego renault, nissan DRM0125 DR.MOTOR

USZCZELKA KOL. SS. RENAULT CLIO 98-
numery OEM:
RENAULT      77 01 471 372
RENAULT      77 01 477 215
RENAULT      77 01 477 475
RENAULT      82 00 052 311
DACIA      77 01 471 372
DACIA      77 01 477 215
DACIA      77 01 477 475
DACIA      82 00 052 311
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczekla kolektora ssącego renault, nissan DRM0125 DR.MOTOR w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

DR.MOTOR