Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » wymiennik ciepła, nagrzewnica Audi A3 (8V1, 8VK) 1.4 TFSI (2012.04-2014.05) 122km » DRM0152S dr.motor
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 1.4 Tfsi (2012.04-2014.05) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zestaw oringów do nagrzewnicy psa DRM0152S DR.MOTOR

DRM0152S zestaw oringów do nagrzewnicy psa DR.MOTOR
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DRM0152S

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0152S
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, wymiennik ciepła
Nazwa: ZESTAW ORINGÓW DO NAGRZEWNICY PSA
Opis: Berlingo, Xara, Peugeot 1,4 / 1,6 / 1,8 / 1,9D
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 6464V1
Numer dostawcy: DRM0152S

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zestaw oringów do nagrzewnicy psa DRM0152S DR.MOTOR

ZESTAW ORINGËW DO NAGRZEWNICY
numery OEM:
PEUGEOT      6464.V1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zestaw oringów do nagrzewnicy psa DRM0152S DR.MOTOR w samochodach:

Nagrzewnica samochodowa


Samochodowy wymiennik ciepła to urządzenie zapewniające komfort termiczny i dbające o utrzymanie właściwej temperatury. Funkcjonowanie wymiennika ciepła jest ściśle powiązane z działaniem układu wentylacji i klimatyzacji, z tego względu właściwy obieg płynu chłodzącego jest tu kluczowy.

Zasada działania wymiennika ciepła jest bardzo prosta i polega na tym, że czynnik przepływając przez urządzenie, ogrzewa je, by mogło ono następnie przekazać ciepło do wnętrza pojazdu. Jednocześnie termostat dba o to, by silnik nadmiernie się nie wychłodził i mógł pracować z optymalną dla siebie temperaturą.

Uszkodzona nagrzewnica daje bardzo charakterystyczne objawy. Pierwszym z nich może być utrata płynu chłodniczego. Skutkiem tego będzie przegrzewanie się silnika. Również nienagrzewanie się wnętrza lub nadmuch tylko z niektórych dysz powinno zasygnalizować problem z wymiennikiem ciepła. Jeśli natomiast we wnętrzu czuć słodkawą woń płynu chłodzącego lub pojawił się cuchnący dym dochodzący z układu wentylacji, można mieć pewność, że wymiennik został uszkodzony.

Dobrą praktyką jest okresowe sprawdzanie poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym, dzięki temu w prosty sposób można dostrzec ubytek czynnika chłodzącego.
 

DR.MOTOR