Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Ford TRANSIT CUSTOM V710 Autobus (NXN) 2.0 EcoBlue AWD (2024-???) 170km » DRM0208 dr.motor
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Autobus (nxn) 2.0 Ecoblue Awd (2024-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka pokrywy zaworów mitsubishi 3.2di-d DRM0208 DR.MOTOR

DRM0208 uszczelka pokrywy zaworów mitsubishi 3.2di-d DR.MOTOR
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DRM0208

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0208
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka pokrywy zaworów
Nazwa: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW MITSUBISHI 3.2DI-D
Opis: Mitsubishi L200/Triton, Pajero/Pajero Sport 3.2 DI-D
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : ME192209
Numer dostawcy: DRM0208

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pokrywy zaworów mitsubishi 3.2di-d DRM0208 DR.MOTOR

USZCZELKA POK. ZAW. MITSUBISHI PAJERO 3,2 DI-D 00-
numery OEM:
MITSUBISHI      ME192209
MITSUBISHI      ME203686
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pokrywy zaworów mitsubishi 3.2di-d DRM0208 DR.MOTOR w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka pokrywy zaworów mitsubishi 3.2di-d DRM0208 DR.MOTOR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

DR.MOTOR