Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel VECTRA A liftback (J89) 2.0 i GT (F68, M68) (1988.09-1995.11) 129km » DRM0209 dr.motor
wybrany samochód: 
Opel Vectra A Liftback (j89) 2.0 I Gt (f68, M68) (1988.09-1995.11) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zestaw uszczelek podstawy filtra oleju vw DRM0209 DR.MOTOR

DRM0209 zestaw uszczelek podstawy filtra oleju vw DR.MOTOR
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DRM0209

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0209
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, filtr oleju
Nazwa: ZESTAW USZCZELEK PODSTAWY FILTRA OLEJU VW
Opis: VW Crafter 30-50 2.5TDI, LT 28-35 II 2.5TDI , 2.5 SDI LT 28-46 II 2.5TDI , 2.5 SDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : TR1350
Numer dostawcy: DRM0209

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zestaw uszczelek podstawy filtra oleju vw DRM0209 DR.MOTOR

ZESTAW USZCZELEK OBUDOWY FILTRA OLEJU VW CRAFTER 2,5TDI
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zestaw uszczelek podstawy filtra oleju vw DRM0209 DR.MOTOR w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

DR.MOTOR