Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI (1999.01-2006.07) 130km » 11-1350 elstock
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Furgon (2da, 2dd, 2dh) 2.8 Tdi (1999.01-2006.07) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 11-1350 ELSTOCK

11-1350 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,390.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-1350

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Długość całkowita [mm]1120
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej62
Dolot - Ø [mm]16
Wylot - Ø [mm]18
Ciężar netto [kg]8,3
nr EAN5704651026970

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-1350 ELSTOCK

Koszt kaucji: 787.82 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO XC90 I 2.4D-4.4 10.02-12.14
numery OEM:
VOLVO      30640350
VOLVO      30648988
VOLVO      3068915
VOLVO      36036279
VOLVO      36050008
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-1350 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-1350 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.