Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) (2001.03-2007.09) 120km » 11-1824 elstock
wybrany samochód: 
Renault Laguna Ii (bg0/1_) 1.9 Dci (bg08, Bg0g) (2001.03-2007.09) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 11-1824 ELSTOCK

11-1824 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,197.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-1824

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Długość całkowita [mm]1175
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej65
Ograniczenia producentaHella sensor
Ciężar netto [kg]5,8
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
nr EAN5704651612784

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-1824 ELSTOCK

Koszt kaucji: 618.14 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER 1.0-2.0 08.99-05.15
numery OEM:
AUDI      6Q1423051CA
SEAT      6Q1423051CA
SEAT      6Q1423055AX
SEAT      6Q1423055BJ
SEAT      6Q1423055BL
SEAT      6Q1423055BM
SKODA      6Q1423051CA
SKODA      6Q1423055AX
SKODA      6Q1423055BJ
SKODA      6Q1423055BL
SKODA      6Q1423055BM
VOLKSWAGEN      6Q1423051CA
VOLKSWAGEN      6Q1423055AX
VOLKSWAGEN      6Q1423055BJ
VOLKSWAGEN      6Q1423055BL
VOLKSWAGEN      6Q1423055BM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-1824 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-1824 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.