Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 12-0040 elstock

Przekładnia kierownicza 12-0040 ELSTOCK

12-0040 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
637.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

12-0040

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 558
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 62
Rozmiar gwintu wejście M14
Wymiar gwintu wyjście M16
Ciężar netto [kg] 4,8
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN 5704651050470

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 12-0040 ELSTOCK

Koszt kaucji: 525.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT AROSA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, LUPO I, POLO, POLO III, POLO/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.94-07.05
numery OEM:
SEAT      6N1422061C
SEAT      6N1422061CX
SEAT      6N1422061E
SEAT      6N1422061EX
SEAT      6N1422061HX
VOLKSWAGEN      6M1422061A
VOLKSWAGEN      6N1422051
VOLKSWAGEN      6N1422051B
VOLKSWAGEN      6N1422061A
VOLKSWAGEN      6N1422061B
VOLKSWAGEN      6N1422061C
VOLKSWAGEN      6N1422061CX
VOLKSWAGEN      6N1422061E
VOLKSWAGEN      6N1422061EX
VOLKSWAGEN      6N1422061HX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 12-0040 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 12-0040 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.