Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (2005.06-???) 68km » 12-0587 elstock
wybrany samochód: 
Renault Kangoo (kc0/1_) 1.5 Dci (2005.06-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 12-0587 ELSTOCK

12-0587 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
elstock 12-0587
1,096.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

12-0587

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]7,6
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN5704651050845

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 12-0587 ELSTOCK

Koszt kaucji: 923.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW CALIFORNIA T4 CAMPER, TRANSPORTER T4 1.8-2.8 07.90-06.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      701422055C
VOLKSWAGEN      701422061
VOLKSWAGEN      701422061A
VOLKSWAGEN      701422061C
VOLKSWAGEN      701422061D
VOLKSWAGEN      702422055C
VOLKSWAGEN      7D1422055A
VOLKSWAGEN      7D1422055B
VOLKSWAGEN      7D1422055C
VOLKSWAGEN      7D1422061
VOLKSWAGEN      7D1422061B
VOLKSWAGEN      7D1422061BX
VOLKSWAGEN      7D1422061X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 12-0587 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 12-0587 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.