Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 14-1357 elstock

Przekładnia kierownicza 14-1357 ELSTOCK

14-1357 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
737.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

14-1357

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 5,9
nr EAN 5704651777179

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 14-1357 ELSTOCK

Koszt kaucji: 618.14 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER. NISSAN JUKE 1,5 10-
numery OEM:
NISSAN      48001-1KA0A
NISSAN      48001-1KA0B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 14-1357 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 14-1357 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.