Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 (1994.01-1999.05) 147km » 14-1555 elstock
wybrany samochód: 
Ford Usa Mustang Coupe (c) 3.8 (1994.01-1999.05) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 14-1555 ELSTOCK

14-1555 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
878.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

14-1555

producent:

ELSTOCK

Tryb pracymanualny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]1040
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej100
Ilość obrotów koła kierownicy3,1
Ciężar netto [kg]5,7
Średnica felgi do [cal]15
nr EAN5704651613224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 14-1555 ELSTOCK

Koszt kaucji: 247.23 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SUZUKI SWIFT IV 1.2/1.3D/1.6 10.10-
numery OEM:
SUZUKI      48580-68L50
SUZUKI      48580-68L51
SUZUKI      48580-68L52
SUZUKI      48580-68L53
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 14-1555 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 14-1555 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.