Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz CLA Shooting Brake (X117) CLA 220 CDI / d (117.903) (2015.01-2019.03) 177km » 14-1893 elstock
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Cla Shooting Brake (x117) Cla 220 Cdi / D (117.903) (2015.01-2019.03) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 14-1893 ELSTOCK

1,134.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

14-1893

producent:

ELSTOCK

Tryb pracymanualny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Długość całkowita [mm]1259
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej68
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy2,8
Ciężar netto [kg]8
nr EAN5704651614610

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 14-1893 ELSTOCK

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, SEAT ARONA, IBIZA V, SKODA FABIA IV, KAMIQ, SCALA 1.0-2.0 01.17-
numery OEM:
AUDI      2Q1423061C
AUDI      2Q1423061CX
SEAT      2Q1423061C
SEAT      2Q1423061CX
SKODA      2Q1423061C
SKODA      2Q1423061CX
VOLKSWAGEN      2Q1423061C
VOLKSWAGEN      2Q1423061CX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 14-1893 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 14-1893 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.