Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel OMEGA B (V94) 3.0 V6 (F69, M69, P69) (1994.04-2001.02) 211km » 15-0161 elstock
wybrany samochód: 
Opel Omega B (v94) 3.0 V6 (f69, M69, P69) (1994.04-2001.02) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0161 ELSTOCK

15-0161 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
456.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0161

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychLUK/ZF
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaHub Height 100mm
Ciśnienie [bar]120
Ciężar netto [kg]2,5
nr EAN5704651054065

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0161 ELSTOCK

Koszt kaucji: 29.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. DB SPRINTER CDI 00-06 ZE ZBIORNICZKIEM
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0024667501
MERCEDES-BENZ      0024667601
MERCEDES-BENZ      0034667101
MERCEDES-BENZ      0034667201
MERCEDES-BENZ      0044662001
MERCEDES-BENZ      A0024667501
MERCEDES-BENZ      A002466750180
MERCEDES-BENZ      A0024667601
MERCEDES-BENZ      A002466760180
MERCEDES-BENZ      A0034667101
MERCEDES-BENZ      A0034667201
MERCEDES-BENZ      A0044662001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0161 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0161 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.