Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford KUGA II (DM2) 1.5 EcoBoost (2016.01-???) 120km » 15-0202 elstock
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 1.5 Ecoboost (2016.01-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0202 ELSTOCK

15-0202 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
371.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0202

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychSAGINAW
Ø koła pasowego [mm]135
Ilość żeber6
Ilość połączeń2
Ciężar netto [kg]2,4
nr EAN5704651780872

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0202 ELSTOCK

Koszt kaucji: 29.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. CITROEN BERLINGO/XSARA PEUGEOT PARTNER/306
numery OEM:
CITROËN      40077E
CITROËN      4007AR
CITROËN      4007EE
CITROËN      4007HZ
CITROËN      4007JL
CITROËN      4007KX
CITROËN      4007LA
CITROËN      4007LG
CITROËN      4007WN
CITROËN      4007WQ
CITROËN      4007Z4
CITROËN      9631914180
CITROËN      9636320680
CITROËN      9639650880
CITROËN      9641267380
CITROËN      9659784880
PEUGEOT      26064217
PEUGEOT      26079836
PEUGEOT      4007KJ
PEUGEOT      4007Y3
PEUGEOT      9628973580
PEUGEOT      9684650880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0202 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0202 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.