Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 165 (RDRHHA, RDRHH8) (2009.04-???) 163km » 15-0231 elstock
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 2.0 Hdi 165 (rdrhha, Rdrhh8) (2009.04-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0231 ELSTOCK

15-0231 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
435.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0231

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychSAGINAW
Ø koła pasowego [mm]114
Ilość żeber6
Ograniczenia producentaPulley Height 105mm
Ciśnienie [bar]100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zbiornikiem
Ciężar netto [kg]2,2
nr EAN5704651270267

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0231 ELSTOCK

Koszt kaucji: 29.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. PEUGEOT 206 1.9D 98-
numery OEM:
CITROËN      4007LN
CITROËN      9644878380
PEUGEOT      40071C
PEUGEOT      40075E
PEUGEOT      4007EF
PEUGEOT      4007HY
PEUGEOT      4007LL
PEUGEOT      4007LP
PEUGEOT      4007V6
PEUGEOT      4007WP
PEUGEOT      9638931980
PEUGEOT      9643691180
PEUGEOT      9662128780
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0231 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0231 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.