Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 15-0370 elstock

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0370 ELSTOCK

15-0370 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
573.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0370

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych FoMoCo
Ø koła pasowego [mm] 122
Ilość żeber 6
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5704651436359

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0370 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. FORD MONDEO IV/GALAXY/S-MAX 06-
numery OEM:
FORD      1463840
FORD      146614
FORD      1674663
FORD      1694977
FORD      6G91-3A696-CC
FORD      6G91-3A696-CD
FORD      6G91-3A696-CE
FORD      7G91-3A696-AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0370 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0370 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.