Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B904) 411 CDI 4x4 (2000.04-2006.05) 109km » 15-0890 elstock
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b904) 411 Cdi 4x4 (2000.04-2006.05) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0890 ELSTOCK

15-0890 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
611.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0890

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Ograniczenia producentaNo pulley no hub
Ciśnienie [bar]105
Ciężar netto [kg]2,1
nr EAN5704651443432

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0890 ELSTOCK

Koszt kaucji: 292.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. RENAULT MASTER II 98-01
numery OEM:
RENAULT      7700300535
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0890 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0890 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.