Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Lancia KAPPA coupe (838_) 2.0 16V Turbo (838CB) (1996.11-2001.03) 205km » 17-1332 elstock
wybrany samochód: 
Lancia Kappa Coupe (838_) 2.0 16v Turbo (838cb) (1996.11-2001.03) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 17-1332 ELSTOCK

17-1332 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,302.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

17-1332

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyelektroniczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy3,3
Ciężar netto [kg]10,4
nr EAN5704651477895

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 17-1332 ELSTOCK

Koszt kaucji: 656.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza elektryczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, PEUGEOT 1007 1.1/1.4/1.4D 02.02-
numery OEM:
CITROËN      4000ST
CITROËN      4000WT
CITROËN      9643392180
PEUGEOT      4000ST
PEUGEOT      4000TL
PEUGEOT      4000TR
PEUGEOT      4000WT
PEUGEOT      9643392180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 17-1332 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 17-1332 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.