Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo V40 liftback (525) D2 (2015.02-2018.08) 120km » 51-0763 elstock
wybrany samochód: 
Volvo V40 Liftback (525) D2 (2015.02-2018.08) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0763 ELSTOCK

51-0763 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
622.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0763

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaHARRISON V5
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków7
Olej do sprężarkiPAG 150
Ilość oleju [ml]220
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6
nr EAN5704651426534

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0763 ELSTOCK

Koszt kaucji: 210.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT AVANTIME, ESPACE III, MASTER II, MASTER PRO, SCENIC I, TRAFIC II 1.8-3.0D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      27630-00Q0J
NISSAN      27630-00Q1B
NISSAN      27630-00Q1D
NISSAN      27630-00Q1J
NISSAN      27630-00Q2C
NISSAN      27630-00Q3A
OPEL      4405239
OPEL      4417713
RENAULT      7711135846
RENAULT      8200678510
RENAULT      8200678512
RENAULT      8200763772
RENAULT      8200795534
RENAULT      8200832990
RENAULT      8200979500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0763 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.