Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0827 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0827 ELSTOCK

51-0827 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
927.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

51-0827

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta SANDEN SD7V16
Ø koła pasowego [mm] 110
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar netto [kg] 6
nr EAN 5704651467315

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0827 ELSTOCK

Koszt kaucji: 185.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FORD TRANSIT 10/2011-08/2014
numery OEM:
CITROËN      9676552680
FORD      1735914
FORD      BK21-19D629-BA
FORD      BK2119D629BA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0827 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.