Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0996 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0996 ELSTOCK

51-0996 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
 

    Ocena:
numer części:

51-0996

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta Denso, Valeo, Sanden
Ø koła pasowego [mm] 109
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ilość oleju [ml] 140
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
ID sprzęgła Direct drive
Ciężar netto [kg] 4,3
ID wykonania wtyczki 1 plug rear.
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
nr EAN 5704651612081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0996 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

KOMPRESOR KLIMATYZACJI
numery OEM:
CITROËN      1609552980
CITROËN      9675655880
CITROËN      9675659880
CITROËN      9807722580
CITROËN      9809274280
CITROËN      9812314480
CITROËN      9812314480-00
CITROËN      9812682180
CITROËN      9815198580
CITROËN      9827582280
CITROËN      9827874380
OPEL      3643109
PEUGEOT      1609552980
PEUGEOT      1612091180
PEUGEOT      1612237580
PEUGEOT      9675659880
PEUGEOT      9807722580
PEUGEOT      9809274280
PEUGEOT      9810347280
PEUGEOT      9812314480
PEUGEOT      9812682180
PEUGEOT      9812682180-00
PEUGEOT      9823097480
PEUGEOT      9827529180
PEUGEOT      9827850380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0996 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.