Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Lancia PHEDRA (179_) 2.0 D Multijet (179.AXL1B, 179.BXL1B) (2006.07-2010.11) 136km » 51-1147 elstock
wybrany samochód: 
Lancia Phedra (179_) 2.0 D Multijet (179.axl1b, 179.bxl1b) (2006.07-2010.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1147 ELSTOCK

51-1147 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,531.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1147

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaMitsubishi QS90
Ograniczenia producentaW/O relief valve
Ø koła pasowego [mm]95
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]70
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]4,4
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651610407

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1147 ELSTOCK

Koszt kaucji: 463.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ADAM, MOKKA / MOKKA X 1.4/1.4LPG/1.7D 06.12-
numery OEM:
MITSUBISHI      AKT200A426
MITSUBISHI      AKT200A426G
OPEL      42472894
OPEL      94558124
OPEL      95523479
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1147 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.