Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford TRANSIT V363 Furgon (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD (2016.03-???) 170km » 51-1174 elstock
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Furgon (fcd, Fdd) 2.0 Ecoblue Rwd (2016.03-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1174 ELSTOCK

51-1174 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
746.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1174

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaSanden SD6C-12
Ø koła pasowego [mm]109
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
ID sprzęgłaElectromagnetic
Ciężar netto [kg]5,1
ID wykonania wtyczki1 Yellow/1 Black
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651610063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1174 ELSTOCK

Koszt kaucji: 556.33 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 PICASSO, C4 CACTUS, DS3, PEUGEOT 208 I, 208/HATCHBACK 1.2/1.5D/1.6D 01.13-
numery OEM:
CITROËN      1611587380
CITROËN      9802456780
PEUGEOT      9802457680
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1174 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.