Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Chrysler LHS sedan 3.5 (1994.11-1997.12) 211km » 51-1234 elstock
wybrany samochód: 
Chrysler Lhs Sedan 3.5 (1994.11-1997.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1234 ELSTOCK

51-1234 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1234

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaVS16
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków7
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]175
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
ID sprzęgłaElectromagnetic
Ciężar netto [kg]6,5
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651609234

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1234 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD TRANSIT V363 2.2D 08.13-
numery OEM:
FORD      1814066
FORD      1819581
FORD      2017781
FORD      2026599
FORD      BK31-19D629-AA
FORD      BK31-19D629-AB
FORD      BK31-19D629-AC
FORD      BK31-19D629-AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1234 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.