Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1802-1 elstock

Zacisk hamulca 82-1802-1 ELSTOCK

82-1802-1 Zacisk hamulca ELSTOCK

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1802-1

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 83-1802-1
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta LUCAS
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 43
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 321
Ciężar netto [kg] 5,3
nr EAN 5704651358316

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1802-1 ELSTOCK

Koszt kaucji: 409.01 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. AUDI P. A4/A6/A8/ALLROAD 96-05 LE

Zacisk hamulca 82-1802-1 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca 82-1802-1 producenta ELSTOCK

AUDI

4B0615107B, 8D0615107

VOLKSWAGEN

8D0615107

numery OEM:
AUDI      4B0615107B
AUDI      8D0615107
VOLKSWAGEN      8D0615107
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1802-1 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1802-1 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu