Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.0 20 V quattro (1988.08-1991.09) 160km » 82-1914 elstock
wybrany samochód: 
Audi 90 B3 (893, 894, 8a2) 2.0 20 V Quattro (1988.08-1991.09) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-1914 ELSTOCK

82-1914 Zacisk hamulca ELSTOCK
292.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1914

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów83-1914
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]44
Średnica 2 [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,6
dla kodu SA000/300
nr EAN5704651421492

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1914 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN P. JUMPER 2,2-3,0 HDI 06- LE
numery OEM:
FIAT      71769990
FIAT      71793157
FIAT      71793158
FIAT      77364042
FIAT      775353858
PEUGEOT      4401J6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1914 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1914 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu