Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1914 elstock

Zacisk hamulca 82-1914 ELSTOCK

82-1914 Zacisk hamulca ELSTOCK
300.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1914

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 83-1914
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta BREMBO
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 44
Średnica 2 [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 4,6
dla kodu SA 000/300
nr EAN 5704651421492

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1914 ELSTOCK

Koszt kaucji: 148.83 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN P. JUMPER 2,2-3,0 HDI 06- LE
numery OEM:
FIAT      71769990
FIAT      71793157
FIAT      71793158
FIAT      77364042
FIAT      775353858
PEUGEOT      4401J6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1914 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1914 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu