Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA51) (1984.10-1989.03) 68km » 83-1276 elstock
wybrany samochód: 
Suzuki Swift I (aa) 1.3 (sa413, Aa51) (1984.10-1989.03) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-1276 ELSTOCK

83-1276 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-1276
311.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1276

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-1276
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]51
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]21
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]240
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]258
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,4
nr EAN5704651310918

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1276 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HONDA P. JAZZ 1,2-1,3 02- PR
numery OEM:
HONDA      45018-SAA-900
HONDA      45018-SAA-E50
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1276 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1276 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.