Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia SPORTAGE SUV (K00) 2.0 (2000.10-2003.08) 118km » 83-1652 elstock
wybrany samochód: 
Kia Sportage Suv (k00) 2.0 (2000.10-2003.08) 118km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-1652 ELSTOCK

83-1652 Zacisk hamulca ELSTOCK
307.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1652

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-1652
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]315
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]5,6
nr EAN5704651355230

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1652 ELSTOCK

Koszt kaucji: 202.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO P. S60/S80/V60/V70/XC70 1,5-4,4 06- PR
numery OEM:
FORD      1405502
FORD      1431176
FORD      1435001
FORD      6G9N2B294CA
FORD      6G9N2B294CC
VOLVO      36000150
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1652 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1652 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu