Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI (2015.08-2017.01) 230km » 83-1661 elstock
wybrany samochód: 
Audi A5 (8t3) 2.0 Tfsi (2015.08-2017.01) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-1661 ELSTOCK

83-1661 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-1661
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1661

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-1661
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]256
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,9
nr EAN5704651355322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1661 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI P. COLT 1,1-1,5 04-12 PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4544200601
MERCEDES-BENZ      A4544200601
MITSUBISHI      454420052
MITSUBISHI      4605A066
MITSUBISHI      MR955332
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1661 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1661 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu