Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 2 Active Tourer (F45) 220 d xDrive (2014.03-???) 190km » 83-1836 elstock
wybrany samochód: 
Bmw 2 Active Tourer (f45) 220 D Xdrive (2014.03-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-1836 ELSTOCK

83-1836 Zacisk hamulca ELSTOCK
252.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1836

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-1836
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]44
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]32
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]330
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]350
MateriałStal
Ciężar netto [kg]5,3
nr EAN5704651374613

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1836 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB P. W211/W164/W251 03- PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0034204083
MERCEDES-BENZ      1644201983
MERCEDES-BENZ      1644202483
MERCEDES-BENZ      34204083
MERCEDES-BENZ      A0034204083
MERCEDES-BENZ      A1644201983
MERCEDES-BENZ      A1644202483
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1836 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1836 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu